tiistai 7. lokakuuta 2014

True american prom!

Viime viikonloppu tai no lauantai oli täynnä hulinaa! Hostit oli töissä eli mummo oli täällä hoitamssa lapsia ja mun piti mennä aamulla vanhempien poikien kanssa jalkapalloon, tai siis se oli vanhimman jalkapallo nii riehuin sitten vaan nuoremman kanssa sen ajan siinä pihalla. Oli jättekivaa ja ihana ilma, tai no siis sato ja tuuli ja oli kylmä mutta tykkösin koska se tarkoittaa syksyä ja oon ihan done with summer tässä vaiheessa vuotta! Ärsyttävän lämmin on kyllä ollu nytten iltapäivisin...
Meillä oli pikku selfie hetki jalkapallo kentän laidalla, naurettii tälle kuvalle varmaa vartti koska hän näyttää ihan gorillalle :D

Sitten illalla oli jännät hetket kun suuntasin mun ekoihin ihka oikeisiin amerikkalaisiin tanssiaisiin! Sinne siis päädyin kun hd siis on töissä tossa yliopistolla ja se kysy että jos halusin mennä sinne ja tottahan toki minä halusin! Siellä oli kyllä aika jees, hieman tylsää mutta mun seuralainen oli ruotsista niin puhuttii vähä ruotsia ja yhessä vaiheessa yks poika tuli suomea puhuen mun luokse että oletko sinä se suomalainen ja olin ihan joo what is happening! Ja sit se selitti (englanniks) että sen äiti on suomalainen niin se osaa vähä suomea. Olin kyllä lievästi yllätyny kun tyyppi tulee vaan suomeks höpöttelee, hetki meni tajuta että mitä se selittää! :D
Siinä olen minä tanssiais valmiuksissa, lievästi huono kuva mutta silti paras mihin pystyin.

Sunnuntai olikin sitten täynnä kouluhommien tekoa tai niin ainakin ois pitäny olla...

Maanantai meni ihan normaalisti mutta tänään kävin tapaamassa uutta ruotsalaista au pairia! Hän oli kyllä tosi mukava ja mulla ainakin oli hauska kahvireissu, käytiin siis yhessä ihanassa hyvässä leipomossa tossa vähä matkan päässä! Söin suklaatäytteisen croisantin ja karamelli laten! :p Ja lauantaina nähdään uudestaan ja yks toinen uusi au pair liittyy seuraamme ja tarkoituksena on siis mennä shoppailee!!

Nyt lähden suihkimaan ja sitten "viimeistelen" koulutyön joka siis huomenna pitää palauttaa/esittää ja voin sanoa että jos siitä selviän niin hyvä juttu tai oikeastaan sanoisinko että on sitä huonompiakin esityksiä koulussa vedetty että eiköhän tämä ihan hyvin mene!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti