lauantai 24. tammikuuta 2015

Mitä minä olen oppinut?

En tiedä lukeeko kukaan tätä enää kun enhän tänne mitään kirjoittele, mutta olen oppinut sen että blogin pitäminen on hankalaa ja paljon työtä, minulle ainakin. 
Siksi siis en siihen ole aikaani osannut laittaa. 
Halusin kuitenkin kirjoittaa tänne vielä yhden kerran, niin kuin lopetukseksi blogilleni.

Täällä minä vielä Vermontissa elelen ja ystäviäkin on löytynyt, eli mukavasti menee. 
Paljon on kaikenlaista tapahtunut ja ihania matkoja ollut. 
Vielä täällä ahkerasti aherran toukokuun loppuun asti ja sitten lähden hieman ajoissa kotiin että ehdin pääsykokeisiin, josko sitä vaikka opiskelemaan pääsisi.

Sellaista siis, en nyt muuta osaa kirjoittaa tai olisi kyllä vaikka sun mitä sanottavaa mutta jos aloitan niin ei siitä tulisi loppua.

Sen vain haluan sanoa että te jotka olette lähdössä au pairiksi niin lähteekää ihmeessä kyllä se useimmiten kannattaa mutta miettikää tarkasti, vaikka tuntuisikin siltä että se on sinun juttu niin ei se välttämättä ole. Ja vaikka olisit lukenut kaikki blogit aiheesta ja ajatellut että "no just kyllähän minä tuollaisesta selviän, mitä se nyt haittaisi", niin et sinä välttämättä selviä, tilanteet ja tavat kun ovat ihan erilaisia toisella puolella maapalloa elettäessä kuin mitä ne ovat omassa sängyssä tietokoneen äärellä luettaessa. Sen minä olen oppinut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti