sunnuntai 17. elokuuta 2014

Heissulivei

Ja hupsistakeikkaa niin vaan on vähän jäänyt kirjoitteleminen kun ei oo jotenkin ollu inspiraatiota mutta nyt sunnuntain kunniaks päätin kirjotella.
Enpä mä ihmeempiä oo puuhaillu, poikien kanssa on ollut aikamoista kyllä nämä viikot tässä mutta yksi viikko enää ja sitten alkaa koulu! Muuten myös minulla tai ainakin toivottavasti. 
Yks päivä leivottiin pullaa, se oli itse asiassa sama viikko kun leivottiin kaurakakkuja kun mä vähän innostuin taas leipomisesta.
Sitten oisko ollu seuraava viikko kun leivottiin muffinsseja ja koristeltiinkin ne eri hienoiksi.
Yhtenä sadepäivänä tehtiin linna tai siis minä tein ja pojat tuhosi.
Ja toisena sadepäivänä otettiin kuvia

En jotenkaan kuollaksenikaan muista mitä oon tehny aina viikonloppusin että en varmaan mitään ihmeellistä sitten. Tai olikohan viimeviikonloppu kun oli college kierros ja sen jälkeen mentiin rannalle ja minigolfaamaan hostien kanssa.
Me ollaan poikien kanssa käyty nyt kirjastossa parina viikkona ja tää kirjasto täällä on kyllä tosi kiva kun se on semmosessa vanhassa rakennuksessa! Ja muutenkin saa hyvin aikaa kulutettua siellä. Tällä viikolla oon myös vieny pojat parina päivänä ihan vaan hengaamaan kaupungille tai tiistaina käytiin lelukaupassa ja sitten koko viikko olikin vaan sitä että pojat halus sinne uudestaan kun ei ostettu mitään ja sitten päätin viedä ne kaupungille uudestaan mutta en lelukauppaan. 
Siinä on yksi kuvanen Montpelieristä ei kyllä kovin hyvä mutta mä tykkään tosta joesta tuossa ja muutenkin tykkään kun kaikki rakennukset on hienoja vanhoja, ja täällä on ihania kirjakauppoja joka nurkalla tai oon käyny kahessa mut molemmat on ihania! Ei tää kyllä minkään shoppailijan paratiisi ole mutta kaikkia kivoja pikkuputiikkeja löytyy. Mun suunnitelma on itseasiassa lähteä kohtsilleen shoppailemaan bigcityyn eli Burlingtoniin.

Tällä viikolla pojilla oli myös uimakoulu aina aamusin ja kun siinä matkan varrella on ben&jerrys tehdas niin vein pojat sinne sitten perjantaina uimakoulun päättymisen kunniaksi.

Eipä muuta taida olla tapahtunu, kaksi kuukautta au pair elämää takana ja hyvillä mielin eteenpäin, ainoana huonona juttuna sanon että tylsistyttää kun ei oo kavereita tässä lähellä, kaikki au pairit asuu burlingtonissa ja niitä ei oikein tunnu kiinnostavan mun seura kun asun niin "kaukana". Olen kyllä kuullut että täällä on au paireja toiselta järjestöltä mutta ei olla vielä keksitty hostäitin kanssa miten saan selville mitään niistä ja kun mun LCC ei oikein,mun mielestä ainakaan, anna 100% apuaan tässä asiassa niin se on vähän hankalaa.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti