tiistai 3. kesäkuuta 2014

LÖL

Juhlat on nyt juhlittu ja olen iloisesti ylioppilas! Nyt pitäs sitten keskittyä seuraavaan etappiin joka on pääsykokeet eikä suinkaan vielä usa. Mun yo juhlat oli kyllä tosi ihanat ja illallakin oli hauskaa ystävien kanssa, niistä laitan ehkä kuvia joskus jos saan ne joskus siskoltani...
Tällä viikolla mun pitäis siis valmistautua kätilö/sairaanhoitaja pääsykokeeseen eli selvitellä kaikkia alan juttuja että voin sitten niistä keskustella sujuvasti, mutta nytkin näyttää olevan aurinkoinen sää, joten voipi olla että tästä päivästä tulee hieman rantapainotteinen :) Tällä viikolla on luvassa myös pieni roadtrip Joensuuhun!! Itse asiassa kun tarkemmin mietin niin sehän on jo huomenna!
Mulla oli eilen erikivaa kun lähdin lenkille koiramme Pyryn kanssa. Kävelin ehkä jonkun sata metriä ja flexin hihna katkeaa poikki, ei ees mistään saumakohasta tai mistään vaan se vaan katkes. No sitten tulin nätisti kotiin koiran kanssa kun se ei onneks paljoa perusta karkuun juoksemisesta. Otin sitten sellaisen perus hihnan ja lähdin uudestaan matkaan, no tällä kertaa pääsin vaan pari metriä kun sekin hihna katkeaa! Siinä vaiheessa meinasin jo luovuttaa mutta otin kuitenkin kolmannen hihnan, joka yllättävää kyllä kesti koko lenkin ajan.
Piti ihan varta vasten ajaa 10 kilsaa pyörällä tonne (ja takasin) että sain kuvan tosta pellosta että nauttikaa nyt siitä!
Au pair jutuissa nyt ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut, oon kyllä jutellu parin au pairin kanssa jotka on tulossa samana päivänä training schoolille kun mäkin. Enkä nyt ookkaan enää varma saanko seuraa mun lennolle koska ainakaan yksi niistä kolmesta jotka mun kanssa on samana päivänä lähössä täältä niin ei ole mun kanssa samalla lennolla. Kovasti pitäs myös alkaa suunnittelee pakkaamista ja ostaa pikkumatkalaukku ja tulaiset mutta kerkiihän sitä vielä! Nyt lähen aamupalalle ja sitten pankin kautta rannalle jos sais kaivettua jostain jonkun kaverin sinne ja jos ei ala sataa... tai sitten tuun vaan kotiin pesee pyykkiä!

P.S. Tykkäättekö mun otsikosta? Se oli monen minuutin ankaran pohdinnan tulos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti