lauantai 14. kesäkuuta 2014

Soonsoon I'm in the moon!!

Tai taivaalla ainakin! Viimeistä iltaa kotona viettelen, huomenna lähetään Lahteen tädin perheen luo yöksi ja sitten aamuyöllä suunnataan kohti Helsinki-Vantaata. Laukut on melkein pakattu ja tuliaisetkin sain tänään ostettua. Joudun siis kuitenkin lentää yksin tai siis oon ainut au pair joka mun lennolla on mutta ehkä mä selviän siitä.
Tällä viikolla olin Turussa pääsykokeissa ja ne meni mun mielestä hyvin, että luulen ainakin että mulla on mahdollisuuksia saada opiskelupaikka. Nyt viimepäivinä oon vaan pakannu aika urakalla ja sanonu heippoja ystäville. Nyt illalla ja huomenna pitää vielä viimeistellä pakkaus ja toivoa että kaikki tarvittava on mukana. 


Tyttöset oli vähän auttamassa mua pakkaamaan tossa yks päivä.


Yks päivä tuli myös ylläripylläri kun Riina saapui ovelle Vilman kanssa, jonka piti tulla vaihtovuodeltaan vasta heinäkuussa!

Ja oi nams ku leivottiin tänään parhaita keksejä ikinä! Että Maijalle vaan terveisiä että löydettiin ainakin aika samanlainen ohje kuin se sun!!
 
Ja ai nii!! Kirjottelen tätä muuten mun uuden karheella iPadilla!!

Semmosta tällä kertaa, ens kerralla kirjottelenkin sitten varmaan rapakon takaa!

Loppukevennykseksi kuva kauniista bisteristäni!


 

 

3 kommenttia:

  1. Heiiiii kuinka siistiä! Päädyin jonkun kautta sun blogiin ja kiva seurata sun au pair-vuotta! :) Tsemppiä, se on niiiiiiiin siistiä aikaa ja loppuu aivan liian pian. Nauti jokaisesta hetkestä!

    VastaaPoista
  2. OIJOIJOII vitsi mä oon niin innoissani täällä sun puolesta, hypin paikallani tuolissa :D ihanaa että resepti löytyi, hassuintahan tässä on se että mä en oo ite edes maistanu noita mutta ainakin kaikki on kehunu joten pitänee laittaa itsekin testiin :) ah ihanaa matkaa murunen, pidä superkivaa siellä kaukana ja hanki uusia kokemuksia ja nauti täysin rinnoin <3 ja postaille tänne aina kun ehdit, älä kuitenkaan stressaa blogin takia :) Pus ihana, terkkuja sateesta!

    VastaaPoista
  3. Huippua kun löydän koko ajan uusia au pair blogeja!! Onnea sulle matkaan ja pidä kiva vuosi :)

    terveisin tuleva au pair :D (mun matka alkaa vasta vuoden päästä:( )

    VastaaPoista