tiistai 24. kesäkuuta 2014

In Vermont

Aattelin nyt samaan syssyyn kirjoittaa myös mun ekoista päivistä täällä hostperheessä.
Perjantaina ku tulin lentokentälle niin heti tapasin siinä ohimennen yhden täällä asuvan Au pairin, se vaan juoksi mun luo ja oli silleen oh my god oot sä cc:n au pair?? Mäki oon! Missä sä asut? Tulit sä just vasta tänne? Ja minä siinä unisena sössöttin jtn ja sit se jo häippäskin siitä. Tulin siis burlingtonin kentälle josta on joku 45min ajomatka tänne missä mä asun, eli montpelierin vieressä, nii käytiin sit syömässä ravintolassa siellä ja sit ajettii kotio. Kun päästii kotii ni oli jo aika ilta ja pimeetä nii pojat esitteli mulle talon taskulamppujen valossa ja valoja ei saanu missää nimessä laittaa päälle!

Lauantaina Montpelierissä oli semmonen markkinoiden tapanen juttu nii suunnattiin sinne aamupäivällä ja toi on kyllä tosi kiva toi kaupunki ja vaikka se onki pieni nii sieltä löytyy kaikenmoista! Illalla syötiin hodareita ja katottiin hm ja sen äitin kanssa vähä greyn anatomiaa ja gravity. Musta on tosi hauska että nää vanhemmat kattoo molemmat greytä! Ja mä ku en oo nähny kaikkia viimeisimmän kauden jaksoja nii olla nyt katottu niitä yhessä.

Sunnuntaina mentii aamulla brunssille kokkikoululaisten ravintolaan, oli kyl hyvää ruokaa ja ainaki luulen että halvempaa ku normisti koska ne kuitenkin vasta harjottelee. Maanantaina hm meni töihin ja vanhin lapsonen summercampille, oltiin sit vaan kotona ton mummon ja muitten lapsistaan kanssa. Oltiin oikeesti koko päivä ulkona ja sain auringonpistoksen tai jtn kun kauhee päänsärky oli illalla. Oli paras kun olin lepäämässä huoneessani kun koski päähän ennen ruokaa ja sit kuulin kun joku tuli ylös ja hetken päästä toi vanhin lapsonen tuli mun huoneeseen spiderman puku päällä pyytää mua syömään, ja sit kun olin ihan silleen wow spiderman!! Nii se oli vaan että joo ja arvaa mitä? Ja otti naamarin pois ja oli että sä luulit oikeesti että olin oikee spiderman! 

Tänään olin kanssa ton mummon ja kahden lapsen kanssa mut mentii kirjaston satutunnille ja sit käytiin mäkkärissä syömässä ja leikkimässä ku siellä on hieno temppujuttu ja sit käytiin vielä katsastaa näitten lähin mall ja walmart. 
Olin nii ylpeä itestäni ku sain vauvelin nukkuu tohon juttuun, kun se ei ennen oo tykännyt nukkuu siinä. Ja se vielä nukku ainakin kaks tuntia siinä! Sit mä sain kans keskimmäisen poikasen nukkumaan päiväunet! 
Huomenna tää mummo lähtee pois eli huomenna on mun eka päivä yksin lapsosten kanssa! 

Eipä täällä muuta ookkaa tapahtunu, tykkään kovasti olla täällä ja nää kaikki on tosi mukavia ja tekevät hyvää ruokaa ja talokin on tosi nice! Hostdad tulee kotiin vasta perjantaina yöllä eli nään sen ekaa kertaa vasta lauantai aamuna. Ja koska hmomin pitää olla ottaa sitä ja muita armeijatyyppejä vastaan lentokentällä niin toinen mummo tulee tänne perjantaina illalla yöks.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti