perjantai 9. toukokuuta 2014

37 days before USA!

Päätinpä alkaa kirjottaa blogia mun tulevasta vuodesta USA:ssa ihan noin niinku kaikkien iloksi!
Olen siis 19 vuotias tyttönen ja lähdössä Au Pairiksi Cultural Caren kautta 37 päivän päästä eli 16.6, ensin viikoksi New Yorkiin Au Pair kouluun ja sieltä sitten Vermontin pääkaupungin Montpelierin lähelle host perheeseeni. Au pairiksi lähtö on ollu mun suunnitelma jo ainakin kolme vuotta että olen kyllä todella iloinen kun nyt sinne olen oikeasti lähdössä!
Mun  perheen etsintä meni tosi nopeesti, alle viikko siitä kun mut hyväksyttiin tähän ohjelmaan niin mulle jo varmistukin perhe! Välillä tuntuu että saatoin hätiköidä kun otin heti ekan matchin mutta kyllä se silti oikealle tuntuu aina kun perheen kanssa juttelen.
Mun hostperheeseen kuuluu siis isä, äiti ja kolme poikaa vanhin on 6 vuotias, keskimmäinen on 4 ja nuorin on vasta kaksi kuukautta vanha ja onpahan niillä myös kaksi koiraa! Hoidan siis kaikkia lapsia päivisin kun molemmat vanhemmat on töissä, vanhin käy kyllä koulua ja keskimmäinen jotain eskarin tapasta parina päivänä viikossa että ei mun nyt sentään koko ajan tarvitse kolmen pojan kanssa riehua. Lapset on tosi sulosia enkä malttais oottaa että pääsen perheen luokse! Tässä on kuitenkin vielä paljon juttuja ennen sitä niinkuin pääsykokeet, ylioppilasjuhlat, viisumihaastattelu ja ties mitä mutta sieltä se lähtöpäivä kovaa vauhtia lähestyy!
Sellaista siis tähän mennessä, tarkoitus olis kirjotella kaikista kommelluksista mitä tuleva vuosi tuo tullessaan, saa nähdä oonko tarpeeks ahkera että jaksan aina kirjotella mutta kovasti lupaan yrittää! :)

P.S. Älkää huoliko ei tämä blogi jää ainiaaksi näin vaalenpunaiseksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti